Ek is so opgewonde ek breek sommer my stilte op die blogosfeer.  Ek was lanklaas so opgewonde oor ‘n nuwe fliek.  Terminator 2 sal altyd in my lys van top 5 flieks van alle tye wees.  (Of ten minste in die top 3 aksie sci-fi flieks).  Dis moeilik om net op die voorskou so iets te sê, maar ek gaan dit sê:  Terminator Salvation gaan selfs beter wees.  Dit kan moontlik die beste aksie sci-fi nog ooit wees.

Die laaste keer wat ek so opgewonde was oor ‘n fliek was vir Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, en ons almal weet hoe dit uitgedraai het.  So heel moontlik kan ek weer verkeerd wees oor hoe goed die fliek gaan wees.  Maar ek dink nie so nie, om 4 redes:

1. George Lucas is nie betrokke nie
2. Dis ‘n Terminator movie, selfs die swak terminator movie (no 3) was oraait
3. Christian Bale
4. Christian Bale

Christian Bale speel nie in swak flieks nie.  Christian Bale speel nie eens in gemiddelde flieks nie.  Christian Bale behoort die hoogs betaalde superster in Hollywood te wees, want as hy in ‘n fliek speel, is dit amper gewaarborg om goed te wees.  Gaan kyk maar op IMDB of Rotten Tomatoes.  Kyk hierdie voorskou en gee my ‘n rede hoekom ek verkeerd is.  Want ek is nie.