Die hele matriekafskeid storie kan ek skaars onthou, dit was effe lank terug.  Maar ek onthou dit was nogal ‘n antiklimaks. Miskien het dit iets te doen daarmee dat ek 5 keer ‘n date moes vra voor een ja gesê het (heelwat later kom dit toe uit 1 van die 5 bat vir die ander span, maar dis ‘n ander storie).  Of miskien is die hele storie net effe belaglik.  Wanneer mens op universiteit eers na huisdanse toe begin gaan, kom jy agter hoe ‘n formele dans moet wees.  Niks van die maandelange hype en stress, peperduur uitrustings of professionele fotograaf wat die fotos vooraf neem nie.  Daarvoor kan jy wag tot jy eendag trou.  Dis mos maar net ‘n dans my magtag!  Die kinders (en ouers) werk hulself so op dat niemand op die ou end die storie kan geniet nie.

Nou ja, genoeg van my matriekafskeid, kom ons kyk na ‘n paar van die gestressde paartjies wat heirdie jaar ‘n matriekafskeid bygewoon het, en toe besluit het om die fotos in te stuur vir Die Burger.  Wat mens dan die reg gee om jou eie byskrifte by die foto’s te plaas.

“Ek wonder wat die WP saterdag gaan maak.  Wag, ek moet seker lyk of ek belang stel.”

Lyk my hierdie scene werk nie net vir trou foto’s nie.

Jack Black se matriekafskeid foto!

Hiert, waar’s daai hand?! Lyk my nie hy kon wag tot na die partytjie om op second base te kom nie.

Moenie dat oom Angus die foto sien nie!

“My Prescious.  Mine, ALL MINE!”