Dis asof daar ‘n effense ongemaklike stilte heers in die deel van die blogosfeer wat ek gereeld besoek.  Soos by ‘n braai by jou vrou se skoolvriende wat jy nie eintlik ken nie, en jy het nou al rugby en krieket gesels met die manne langs die vuur.  Al wat dan nog oorbly is die weer.  Troos jouself, dit kon erger gewees het.  Julle kon soos die Britte sommer met die weer begin het.

Om jou uit te help om volgende keer die kenner op die gebied van die weer te wees, wil ek ‘n kombinasie van 2 webwerwe voorstel: My Weather en Wind Guru.  My Weather gee ongelooflike visuele voorspellings vir die volgende 5 dae (egter net vir S.A.).  Jy kan sien hoe gaan die wolke, reën, temperatuur, aanvoelbare temperatuur, lugdruk, wind, ens. lyk vir elke 6 uur in die nabye toekoms.

cloud_synoptic_pretty_20070718-36.jpg

precip_synoptic_pretty_20070718-30.jpg

WindGuru gee ‘n numeriese voorspelling van selfs nog meer veranderlikes, en hulle voorspelling dek elke 3 uur in die volgende week.  Beide is die mees akkurate voorspellings wat ek nog teegekom het.  Hulle gee vir jou genoeg inligting dat jy self die afleidings kan maak of dit gaan reën of nie.  Baie nuttig as jy moet besluit watter middag hierdie week die beste gaan wees vir ‘n rondte gholf (min wind, geen reën), of watter dag om te gaan duik (min wind, min swell), of sommer net om slim te klink langs die braaivleisvuur.