Omdat ek ‘n enigste kind is, het die toergroep op ons gesinsvakansies gewoonlik net uit 3 mense bestaan : ek en my ouers. Ek was al op universiteit toe ons op ‘n vakansie Puerto Rico toe is. Ons arriveer die middag laat in die hoofstad San Juan, en na ‘n bietjie se verdwaal vind ons uit eindelik die gastehuis wat my pa sommer oor die internet bespreek het. Net sodat ons erens het om te slaap die eerste nag, en dan kan ons daar soek vir ‘n beter plek sodra ons eers ons bearings gekry het. My pa was nog altyd van mening dat vakansies nie in te veel detail vooraf beplan moet word nie, wat dit interessanter hou. Ons stap toe die aand op pad na ‘n restaurant verby ‘n hotel, en my ma stuur my toe vooruit om sommer by die toonbank te gaan vra hoeveel hulle kamers kos. Ek stap in en vra vir die man agter die toonbank hoeveel blyplek vir 3 mense sal kos. Ek sien hy kyk my so snaaks aan, en vra of al 3 in een kamer wil wees. Op daardie oomblik kom my ouers agter my ingestap in die ontvangsarea, en ek sien sommer in sy gesig hy verstaan nou. Hy kyk my toe so en sê “Sir, you do realize this is a gay hotel?”.

Die Peel Hotel in Melbourne kan nou wettiglik heteroseksuele mense verbied om daar te bly.