Ek kan nie meer tel hoeveel keer ek geworstel het met ‘n probleem en ek die antwoord later in ‘n droom gesien het nie. Die mees onlangse voorbeeld was verlede week toe ons terug kom van vakansie af en my motor, wat in die garage gestaan het vir ‘n week, nie wil vat nie. Nadat ek die battery amper pap gedraai het, bietjie onder die enjinkap gewerskaf het en maar oorgegee het en begin planne maak het vir hoe ek die motor tot by ‘n werktuigkundige gaan moet sleep, word ek skielik die volgende oggend wakker met die antwoord in my kop : ek het die mobiliseerder aangesit en vergeet daarvan (dit behels ‘n weggesteekte skakelaar wat mens nooit sal kry as jy nie daarvan weet nie, en maklik van vergeet as jy lanklaas met die motor gery het). Natuurlik het ek dom gevoel omdat ek dit vergeet het, maar hoekom het ek die antwoord gedroom, en nie vroeër daaraan gedink nie?

idiwidi (kan iemand tog asb net uitfigure wat haar naam beteken!?) skryf oor ‘n droom wat sy gehad het. Dit het my laat dink aan teorië wat ek op universiteit gehad het oor hoe om jou drome te beheer na aanleiding van een of ander studie waarvan ek gehoor het. MY soektog na die studie lei my toe na Dream Views, ‘n webblad wat jou alles vertel van hoe om helder drome te hê, en jou leer om jou drome te beheer. Ek dink ek gaan hulle tutoriale volg en kyk of ek nie ‘n antwoord kan droom vir die misdaadprobleem nie, of ten minste net wat fout is met ons krieketspan.