Wie onthou gediggies/versies uit hul verlede?  Daardie wat jy elke keer vir ouma en die tannie met die snor, wat jou altyd wil soen, moes opsê.  Of vir Vader Kersfees dat jy later lus was om vir hom te vertel wat hy maar met sy presente kan doen.

Soos die:

Tara tara boemdery vark.JPG

Oupa het ‘n vark gery

Afgeval en seergekry

Opgeklim en weer gery .

en

Wippie en Snippie loer uit by ‘n gaatjie

Wip is ‘n muisie en Snip is sy maatjie

Wippie en Snippie daar kom die groot kat!

Woerts wip twee muisies weer terug in hul gat.

Hierdie het ek eenkeer in my tienner jare gelees en sal baie graag wil weet waar dit vandaan kom. (Ek dink miskien Anjie Krog) Ek het dit vele male in my gedagtes gefluister aan die outjie waarop ek(op daardie stadium) ‘n crush gehad het.

Laat my net een keer

deur die heinings van jou oë breek

sodat ek kan weet

of dit vir my is

wat jy geel papawers kweek

(miskien was dit rooi papawers)