Ek kan net nie ophou proes van die lag sedert ek die webblad van die The Fair Education Foundation, Inc. gesien het nie.  Hierdie mense laat Kent Hovind en sy creationist makkers soos baie billike mense klink.  Hulle vaar nie net uit teen Darwin en sy mal evolusie teorie nie, nee wat, dis te maklik.  Hulle vat basies elke bekende wetenskaplike van Copernicus en Newton reg deur tot by Einstein aan.  Almal van hulle is ketters en kom uit die hel.  Die Aarde staan stil, terwyl die res van die heelal rondom die Aarde draai.  O ja, en gravitasie bestaan nie.  Ek gaan nie eens begin verduidelik waar al die gate in hulle teorië is nie, enige iemand wat meer as ‘n D vir skeinat in matriek gekry het sal dit kan doen.

Nou ja, as dit waar is het ons probleme, want dan gaan ons satelliete nooit werk nie.   Ek wonder hoe werk die seisoene dan, en hoekom ek vandag my 30ste omwenteling om die Son vier?