10 dinge wat ek hoop gaan waar wees teen Sondagaand:

1. S.A. is no 1 op die ICC ODI tabel . Go NZ!

2. Al 5 S.A. Super 14 spane het gewen.

3. Ons nuwe tuinman het Saterdag opgedaag en die tuin lyk baie beter.

4. Ons het lekker potjiekos en basaarpoeding by ons kerk se basaar ge-eet.

5. Ons honde het uit eindelik geleer om nie by die hek uit te storm sodra hy oopgaan, en daarna soos mal goed op en af in die straat te hardloop terwyl ek soos ‘n sot agter hulle aanhardloop en skree nie.

6. Ek het ten minste een watersport beoefen oor die naweek.

7. Ons het by vriende gehoor van ‘n goedkoop, betroubare argitek en bouer om te kontak vir aanbouings aan ons huis.

8. Ek het die nuwe stel gholfstokke wat ek gaan koop geïdentifiseer.

9. Ek het al die DIY takies wat nog gedoen moet word in my vrou se nuwe spreekkamer afgehandel.

10. Ek het kontak gemaak met Dirk “Dadel, Adder” Kotze, wat sopas in die Land-van-melk-en-heuning™ aangekom het.