1. Is Bloggers joernaliste?

2. Is 5FM se Hi5 @ 5 treffersparade werklik so demokraties as wat hulle voorgee, of is dit bloot ‘n skelmspul van Vodacom en 5FM om geld te maak?

Ek is van plan om in die nabye toekoms ondersoek in te stel en antwoorde te kry op beide hierdie vrae:

1. Ek gaan om media akkreditasie aansoek doen vir die KKNK en kyk of ek dit toegestaan word. Saam met die vorm wat mens moet instuur, moet ‘n brief van jou redakteur ook gaan, en as jou publikasie ‘n webblad is, ‘n skakel na jou vorige werk. As redakteur van hierdie blog sal ek hulle maklik van beide kan voorsien.

2. Ek gaan ‘n epos veldtog van stapel stuur om een of ander Afrikaanse liedjie ingestem te kry op die Hi5@5. Eers sal ek egter ‘n bietjie navorsing moet doen om uit te vind hoeveel stemme ‘n liedjie tipies nodig het om daarop te kom. Dan gaan ek julle hulp nodig hê.