Een van die besigheidsidees wat ek nou al die afgelope jaar of twee mee speel, is om ‘n webwerf te hê waar mense hulle fotos kan oplaai om te laat druk. ‘n Paar dae later kom die fotos dan in die pos. Foto.com is ‘n goeie voorbeeld, maar ek soek iets local. Die sleutel sal wees om dit goedkoper te doen as wat jou fotowinkel in die dorp dit kan doen (wat nie moeilik behoort te wees nie), en om jou die moeite te spaar van ingaan dorp toe en parkeerplek soek net om ‘n paar foto’s te laat druk. Ek ontdek toe onlangs daar is reeds so ‘n website in SA : eprints. Hulle pryse is baie billik (R1,40 vir ‘n 6″x4″ jumbo), en aflewering kos net R9.50 (weeg dit op teen die moeite om in te gaan dorp toe en die hassle van die parking guard). Daar is natuurlik die kwessie van die upload wat jou internet bandwydte vreet, en dus geld kos hier in S.A. danksy Telkom, maar dit sal hopelik nie meer lank so wees nie. (Terloops, ek glo daar is ‘n hel, en dis spesiaal vir mense en maatskappye soos Telkom)

Die meeste van my besigheidsidees sentreer rondom ‘n diens wat ek van gebruik wil maak, maar nie bestaan nie. Of as die diens wel bestaan maar so swak is dat ek dink ek kan dit beter doen. So ek gee glad nie om om websites soos eprints te ontdek nie, al maak dit my idees een minder. Nou kan ek ten minste goedkoop fotos laat druk.

Gelukig het ek nog baie idees. Weet iemand of daar al ‘n webwerf is wat boeke verkoop?