Lammervanger maak op maree se blog die opmerking dat sommige christene ander mense veroordeel en sê hulle gaan nie hemel toe nie, maar in dieselfde asem sê hulle “ons mag nie oordeel nie”. Ek wonder al lank waar lê die lyn tussen oordeel en teregwysing? As christen verstaan dit min of meer so:

As ek vir iemand wat ek nie lief het nie sê hulle gaan hel toe omdat hulle iets doen of dink, dan is dit oordeel. As ek vir my vriend wat ek liefhet waarsku dat waarmee hy of sy besig is nie reg is in God se oë nie, omdat dit homself of ander mense rondom hom of God seermaak, dan is ek besig om daardie persoon te probeer help uit liefde. Die verskil tussen die 2 lê waarskynlik in hoe die betrokke persone dit ervaar (met of sonder liefde). Die persoon wat tereggewys word kan natuurlik maklik die “jy mag nie oordeel” lyn gooi en dit ‘n argument maak, wat op die ou end dan net die vriendskap versuur.

Ek wonder baie hieroor die laaste ruk, en het onlangs tot die volgende gevolgtrekking gekom: Ek is nie hier op aarde om ander mense van hulle sonde te oortuig nie. Ek is hier om ander mense by God uit te bring, die Heilige Gees sal hulle dan van hulle sonde oortuig.

Menings?